K O M U N I K A T Y






Strona główna > MZA R-7 Woronicza (ob. R-1) > Solaris Urbino 18 IV Electric z R-7
5870
W końcu wyjechał. O 13:16 autobus wyruszył z Natolina Północnego jako 2/503. Przejął on obsługę brygady, także od elektrycznego SU18IV #7100, który przejeździł całą poprzednią zmianę. 5870 wykonał jedynie 2 kółka po czym zjechał do zajezdni. W roli następcy jeździł już 8893. 
Słowa kluczowe: SU18IV 5870 503 Konwiktorska
Share on Facebook

5870

W końcu wyjechał. O 13:16 autobus wyruszył z Natolina Północnego jako 2/503. Przejął on obsługę brygady, także od elektrycznego SU18IV #7100, który przejeździł całą poprzednią zmianę. 5870 wykonał jedynie 2 kółka po czym zjechał do zajezdni. W roli następcy jeździł już 8893.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:DSC_4309.JPG
Nazwa albumu:solaris8315 / Solaris Urbino 18 IV Electric z R-7
Słowa kluczowe:SU18IV / 5870 / 503 / Konwiktorska
Data:01.03.2020
Miejsce:Warszawa, ulica Konwiktorska
Numer pojazdu:5870
Numer brygady/linii:503
Wielkość pliku:1023 KiB
Data dodania:01, Marzec 2020
Wymiary:1200 x 800 pikseli
Wyświetleń:1426 razy
LINK DO ZDJĘCIA:http://omni-bus.waw.pl/omnigaleria/displayimage.php?pid=19076
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 11 z 11
Strona: 1

~Zdzisiu   [01, Marzec 2020 at 06:58 PM]
Przewóz osób w kabinie. Śmiech
~Solar   [01, Marzec 2020 at 07:13 PM]
Tylko tyle wytrzymał? To mało...
solaris8315   [01, Marzec 2020 at 07:16 PM]
Mało, bo ładowarka na Konwiktorskiej dalej nie działa, a jednak ma słabsze akumulatory od 7100 (tzn. mniejszą pojemność).
~9999   [01, Marzec 2020 at 08:07 PM]
No niestety zamówili takie baterie żeby można było często i szybko ładować, a jedna ładowarka nie działa, a reszta nawet nie jest jeszcze w budowie.
~Zxcvbnm_9999   [01, Marzec 2020 at 08:54 PM]
Nie wiem czy niestety, bo w naszych warunkach lepiej się będzie sprawdzał taki tryb - podładować szybko na pętli i fru dalej. Problem tylko jest z tempem montażu.
~9999   [01, Marzec 2020 at 09:31 PM]
Na razie niestety, bo póki nie ma odpowiedniej ilości ładowarek to te pojazdy będą praktycznie stały w zajezdni i ewentualnie wyjadą co kilka dni na 2 kursy. Oczywiście może się okazać, że się mylę.
~Solar   [01, Marzec 2020 at 09:55 PM]
@solaris8315 a wiadomo, kiedy uruchomią?
ikarus405   [01, Marzec 2020 at 11:18 PM]
Nowy autobus właścicieli - Fb "Dziewczyna za kółkiem autobusu" ; z(a)miana 8863 na 5870. 8863 przejął kierowca jeżdżący na dodatkach.
~oko   [04, Marzec 2020 at 12:30 AM]
Problem jest też z awariami ładowarek, zapewne też szybszym zużywaniem się baterii (więcej cykli i duże prądy). A jeszcze się okaże że ładowarki nie działają gdy zimno albo mokro albo jeszcze coś? Bez sensu.
~adrian38   [05, Marzec 2020 at 09:03 PM]
Wozy ajenta ,cng są inaczej pomalowane.Mają mniej czerwonego.Co do pomysłu elektryka na długie trasy .To nietrafiony pomysł.Zhybrydą nie było by problemow.I mniejsze koszty.
prosper5250   [05, Marzec 2020 at 11:03 PM]
Hybrydy nie są łapią się na ustawę o elektromobilności w związku z czym w WTP więcej ich nie będzie. Ani nigdzie indziej w PL jeśli (przewoźnik i/lub organizator) chciałby jakiś grant od Państwa w zamian za zakup/wprowadzenie do ruchu eko-autobusu.

Komentarz 1 do 11 z 11
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?:
stat4u