K O M U N I K A T Y






Strona główna > Komunikacja w latach 1990-2000 > Autobusy MZA w latach 1990-2000 > MZA R-6 Redutowa (ob. R-5)
6361
W tym czasach taki autobus robił większe wrażenie niż dzisiaj najnowsza hybryda czy elektryk. Zdjęcie autorstwa i za pozwoleniem B. Jezierskiego, które kiedyś dostałem od redakcji Przegubowca z zapytaniem czy mają coś z moich stron.

Dennis Lance / prod. 1993 / R-6 Redutowa / skreślenie 2002-06 > ITS Radom
Słowa kluczowe: 6361 713

6361

W tym czasach taki autobus robił większe wrażenie niż dzisiaj najnowsza hybryda czy elektryk. Zdjęcie autorstwa i za pozwoleniem B. Jezierskiego, które kiedyś dostałem od redakcji Przegubowca z zapytaniem czy mają coś z moich stron.

Dennis Lance / prod. 1993 / R-6 Redutowa / skreślenie 2002-06 > ITS Radom

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:6361-koprki.jpg
Nazwa albumu:dev / MZA R-6 Redutowa (ob. R-5)
Ocena (2 głosów):55555
Słowa kluczowe:6361 / 713
Data:1995
Miejsce:Koprki, ul. Jaśminowa
Nr pojazdu:6361
Linia:713
Wielkość pliku:555 KiB
Data dodania:22, Listopad 2018
Wymiary:1200 x 825 pikseli
Wyświetleń:861 razy
URL:http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=109860
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

~P   [23, Listopad 2018 at 12:45 AM]
Kilka fotek jest. Można zawsze spytać autorów czy udostępnią zdjęcie. http://phototrans.pl/15,30902,0.html
dev   [23, Listopad 2018 at 01:00 AM]
Chodziło mi o konkretnie TO zdjęcie.
solaris8315   [23, Listopad 2018 at 07:26 AM]
Szczególnie, że autor tego zdjęcia dodaje i tu...
~Z_perspektywy_sedesu   [23, Listopad 2018 at 06:44 PM]
Kurde, te autobusy nie tylko robiły wrażenie z zewnątrz, ale i wygodą w czasie jazdy. Na początku lat 90 względem Ikarusów to była jakościowa przepaść. Dennisy dorównywały O405 czy R312
~oko   [23, Listopad 2018 at 06:56 PM]
Ale nie miały wersji przegubowej, co do wygody to były fajne ale czy lepsze od ponadczasowych O305? Jeśli były tak dobre, to dlaczego nie miały kontynuacji? Lubiłem je na 518/125, to była jednak odmiana po niesamowitej monotonii końca lat 80-tych - same ikarusy, owszem niektóre przyozdobione tak jak się to dziś nie zdarza.
~Z_perspektywy_sedesu   [24, Listopad 2018 at 08:57 AM]
To był chyba problem wszystkich eksperymentów taborowych z tamtych kryzysowych czasów, nie tylko warszawkich. A przecież były jeszcze projekty, których nie zrealizowano (np. montaż MANa SG 242 w Autosanie). Każdy szukał sposobu na unowoczeńśnienie floty tanim kosztem. Czy Dennisy były porównywalne z VOV I? Możliwe, że nie. Przypuszczam, że były do tego kłopotliwe w serwisie.
~Tranex   [25, Listopad 2018 at 06:26 PM]
Wiecie, że te warszawskie były prawdopodobnie jedyną partią wozów do ruchu prawostronnego i jakaś angielska firma consultingowa gorąco je rekomendowała w ramach akcji unowocześnienia warszawskiej komunikacji?
~Tranex   [25, Listopad 2018 at 06:26 PM]
Wiecie, że te warszawskie były prawdopodobnie jedyną partią wozów do ruchu prawostronnego i jakaś angielska firma consultingowa gorąco je rekomendowała w ramach akcji unowocześnienia warszawskiej komunikacji?
~Marcinek   [01, Grudzień 2018 at 01:22 PM]
Tak, wiemy, wiemy Śmiech

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: