![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Tramwaje 1946-1989 |
![]() |
PLIK 194/1512 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 251.jpg |
Nazwa albumu: | dev / Tramwaje 1946-1989 |
Ocena (2 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Słowa kluczowe: | 251 |
Data: | 01.01.1979 |
Nr pojazdu: | 251 |
Linia: | 4 |
Wielkość pliku: | 98 KiB |
Data dodania: | 22, Czerwiec 2019 |
Wymiary: | 612 x 414 pikseli |
Wyświetleń: | 781 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=110269 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |
|
|||
Mam wątpliwości dotyczące daty. 1 stycznia 1979 była zima stulecia. Padał śnieg, kilkadziesiąt centymetrów, był mróz ok. - 20stC, komunikacja stanęła. A tu widac odwilż.
|
|
|||
Co to zadziwna ramka na tablice bo ja pamiętam zwykle wsówki
|
|
|||
Wątpliwości co do daty jak najbardziej uzasadnione, chyba że nie jest to Warszawa, pejzażu otaczającego czwórkę nie mogę dopasować do jej trasy
|
|
|||
Krakowski 102Na, rok produkcji 1972
|
|
|||
ups, to zostałem wprowadzony w błąd...
|
|
|||
Krój czcionki numeru taborowego chyba nigdy nie był stosowany w Warszawie; mnie kojarzy się z krakowskim taborem. Poza tym warszawskie 13N chyba nigdy nie miały dwóch gniazd sterowania wielokrotnego, tylko jedno. Podpis pod zdjęciem do poprawy – to 102Na, nie 13N.
|
|
|||
I jeszcze jedno: w 1966 nie produkowano jeszcze 102Na. Wg phototransa krakowski 102Na # 251 został wyprodukowany w 1972, a zezłomowany w 1997. Podpis pod zdjęciem jeszcze raz do poprawy.
|
Komentarz 1 do 7 z 7 Strona: 1 |