![]() ![]() |
K O M U N I K A T Y |
Strona główna > Test > Komunikacja w latach 1945-1989 > Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
![]() |
PLIK 44/450 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
||
|
Infomacje o pliku | |
Nazwa pliku: | 130311127_10218420623571105_7826984210296722896_o.jpg |
Nazwa albumu: | dev / Ikarusy 260/280 (lata 80.) |
Ocena (7 głosów): | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Data: | 1985 |
Miejsce: | al. Niepodległości |
Wielkość pliku: | 780 KiB |
Data dodania: | 12, Grudzień 2020 |
Wymiary: | 1200 x 749 pikseli |
Wyświetleń: | 570 razy |
URL: | http://omni-bus.waw.pl/archiwum/displayimage.php?pid=112237 |
Ulubione: | Dodaj do ulubionych |
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |
|
|||
W takim stanie była od 1984 do 1989.
|
|
|||
Dziś masz samo 174 (a i to za dużo, bo dawno, dawno temu powinno być skrócone do tramwajów przy Polu) i wysiadkę ze 143. Przystanek dalej autobusem po TŁ na wschód lub dwa tramwajem na południe jest metro, które w jednym wagonie przewozi zawartość co najmniej 2 brygad 492 jednocześnie i to co 2-5 minut, a nie co 10-20. 451 (czyli 504) istnieje do dziś, dzielnie zastępując sporą część dawnego 136 na jego starych mokotowsko-śródmiejskich śmieciach.
|
|
|||
Ciekawe kalkulacje inspirowane umysłem ZTM
|
|
|||
Co ciekawe wszystkie te dawne linie są opisane na portalu w dziale hla, tylko nie ma zdjęcia 492, no ale może kiedyś wypłynie...
![]() |
|
|||
Wolska wersja 171 powstała z 406. Ciekawostka: pierwszego dnia jak jechałem 171 nie miał żadnej bocznej dechy a przednia była bardzo podniszczona, czyli musieli odnaleźć na zakładzie jakąś archiwalna z poprzedniej obsady 171
|
|
|||
407, nie 406. 406 wtedy jeździła przez Jelonki i Wolę, w 1986 zmieniona w 506.
|
|
|||
Zgadza się, 407
|
|
|||
Nie czepiajcie się nieśmiertelnego 174, robi robotę także w Al. Niepodległości i na Służewcu... A pamiętam jeszcze jak jeździłem 174 na zajęcia w Pałacu Młodzieży...
|
Komentarz 1 do 8 z 8 Strona: 1 |